Swedboard winkel
display voor Vivo

Opvallen in de Albert Heijn, tussen alle producten die de winkel te bieden heeft. Dat was de grootste uitdaging bij deze opdracht voor Vivo. Voor het vijfde jaar op rij pakten wij deze opdracht met beide handen aan, met onze winkeldisplays. Benieuwd hoe we hier mee aan de slag gingen?

Productie, opbouw en transport in 3 dagen

Het is ieder jaar weer één van de populairste spaaracties bij Albert Heijn: de producten van Vivo (Villeroy & Boch). Ook dit jaar gingen we in opdracht van Brand Loyalty met onze displays deze uitdaging weer aan!

We hebben in totaal 1400 displays geproduceerd, opgebouwd en alle producten op het presentatiebord bevestigd. En als dat nog niet genoeg was, hebben we ook het transport naar 930 filialen geregeld in 3 dagen tijd. Het resultaat? Displays die perfect matchen bij de collectie porseleinen servies van Vivo.

Achter de schermen: de productie

Voor de Vivo spaaracties bij Albert Heijn kregen we de opdracht een opvallende en functionele display te creëren, zodat het porseleinen servies van de spaaractie er écht uitspringt. We kozen al snel voor Swedboard displays. Deze zijn gemakkelijk te verplaatsen - dus perfect voor een supermarkt – zeer stevig en daarnaast erg geschikt voor creatieve ontwerpen.

Alle displays zijn afgewerkt met kantenband. Ook is de onderkant gewaxt, zodat er geen vocht in de displays kan trekken. Zo blijven de winkeldisplays mooi gedurende de hele actie.

Opvallen in de Albert Heijn, tussen alle producten die de winkel te bieden heeft. Dat was de grootste uitdaging bij deze opdracht voor Vivo. Voor het vijfde jaar op rij pakten wij deze opdracht met beide handen aan, met onze winkeldisplays. Benieuwd hoe we hier mee aan de slag gingen?

Menno

maatwerk
Display nodig?

Menno Direktor